Serwis - TECHNOS Sklep - Xiaomi, BlitzWolf, Tronsmart, Baseus Sklep Xiaomi
       FAQ       
Zadaj pytanie
Wyszukaj produkt:
Wyszukiwarka
Kontakt z nami

 

 

TECHNOS

 

Telefon: +48 739 259 300

   

Skype: technos.online

 

 

@ sklep:  sklep@technos-online.pl

 

@ serwis: serwis@technos-online.pl

 

  

 

TechnosOnlinePL

 

 

KOD QR

 

 

 

Nasz profil Allegro

 

technos-online

 

Kod QR 

 

 

Opinie i bezpieczeństwo

 

 

Allegro - technos-online

 

 

 

 

KOD QR


  

Wysyłka towaru

  

 

DHL

 

 

Paczkomaty InPost

 

 

Newsletter

Serwis

 

TECHNOS - Serwis

 

Każdemu z Państwa zapewniamy wsparcie techniczne w naszym wyspecjalizowanym serwisie.

Jako konsument mają Państwo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od jego otrzymania. W tym celu prosimy o pobranie formularza zwrotu dostępnego na dole strony.

 

Serwis obsługiwany jest wyłącznie mailowo pod adresem: serwis@technos-online.pl 

 

Szczegółowe informacje dotyczące procedury serwisowej oraz procedury zwrotu towaru:

 

W celu dostarczenia towaru do naszego serwisu oraz rozpoczęcia procedury serwisowej prosimy Państwa w pierwszej kolejności o pobranie oraz dokładne wypełnienie formularza serwisowego dostępnego do pobrania poniżej. Na formularzu znajdą Państwo również adres wysyłkowy.

Następnie prosimy o wysłanie towaru wraz z kopią dokumentu zakupu na podany na formularzu adres. Z racji faktu, iż znaczna część reklamacji jest niezasadna (usterka nie podlegająca gwarancji lub z winy użytkownika) koszt przesyłki pokrywa kupujący. W przypadku uznania gwarancji, koszt ten jest przez nas zwracany (do wysokości kosztu przesyłki kurierskiej - 15 PLN).

Pragniemy zwrócić Państwa uwagę, iż adres wysyłkowy serwisu oraz adres zwrotu towaru są inne niż adres rejestrowy firmy, który znajdą Państwo na fakturze. Prosimy o nie wysyłanie przesyłek na adres rejestrowy, gdyż nie zostaną one podjęte!

Szczegółowe warunki udzielonej gwarancji znajdą Państwo w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do każdego towaru. Mają Państwo również pełne prawo zapoznania się z warunkami udzielanej gwarancji przed dokonaniem zakupu - w takim wypadku prosimy o kontakt mailowy.

Mają Państwo również prawo do odstąpienia od umowy oraz zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odbioru towaru, odbioru z Paczkomatu lub wydania przez kuriera.
 

Formularz serwisowy lub formularz zwrotu towaru, wraz z towarem oraz całym kompletem jaki Państwo otrzymali przy zakupie, prosimy o przesłanie na nasz adres serwisowy podany na formularzu.

 

UWAGA: Jeśli towar został zakupiony przez firmę, prosimy aby podpis na formularzu gwarancyjnym złożony był przez upoważnioną do tego osobę (właściciel lub pełnomocnik firmy).

Prosimy również o załączenie do przesyłki kopii faktury zakupu. Oryginał faktury zakupu oraz oryginał dokumentu gwarancji prosimy zachować!

W przypadku braku odpowiednich załączników załączonych do przesyłki zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania procedury gwarancyjnej do czasu dosłania brakującej dokumentacji.

 

 

 

Formularz serwisowy - POBIERZ PLIK

Formularz zwrotu towaru - POBIERZ PLIK

 

 


Facebook