Telefon: +48 739 259 300
Skype: technos.online
@ sklep: sklep@technos-online.pl
@ serwis: serwis@technos-online.pl
Telefon: +48 739 259 300
Skype: technos.online
@ sklep: sklep@technos-online.pl
@ serwis: serwis@technos-online.pl
Każdemu z Państwa zapewniamy wsparcie techniczne w naszym wyspecjalizowanym serwisie.
Jako konsument mają Państwo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od jego otrzymania. W tym celu prosimy o pobranie formularza zwrotu dostępnego na dole strony.
Serwis obsługiwany jest wyłącznie mailowo pod adresem: serwis@technos-online.pl
Szczegółowe informacje dotyczące procedury serwisowej oraz procedury zwrotu towaru:
W celu dostarczenia towaru do naszego serwisu oraz rozpoczęcia procedury serwisowej prosimy Państwa w pierwszej kolejności o pobranie oraz dokładne wypełnienie formularza serwisowego dostępnego do pobrania poniżej. Na formularzu znajdą Państwo również adres wysyłkowy.
Następnie prosimy o wysłanie towaru wraz z kopią dokumentu zakupu na podany na formularzu adres. Z racji faktu, iż znaczna część reklamacji jest niezasadna (usterka nie podlegająca gwarancji lub z winy użytkownika) koszt przesyłki pokrywa kupujący. W przypadku uznania gwarancji, koszt ten jest przez nas zwracany (do wysokości kosztu przesyłki kurierskiej - 15 PLN).
Pragniemy zwrócić Państwa uwagę, iż adres wysyłkowy serwisu oraz adres zwrotu towaru są inne niż adres rejestrowy firmy, który znajdą Państwo na fakturze. Prosimy o nie wysyłanie przesyłek na adres rejestrowy, gdyż nie zostaną one podjęte!
Szczegółowe warunki udzielonej gwarancji znajdą Państwo w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do każdego towaru. Mają Państwo również pełne prawo zapoznania się z warunkami udzielanej gwarancji przed dokonaniem zakupu - w takim wypadku prosimy o kontakt mailowy.
Mają Państwo również prawo do odstąpienia od umowy oraz zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odbioru towaru, odbioru z Paczkomatu lub wydania przez kuriera.
Formularz serwisowy lub formularz zwrotu towaru, wraz z towarem oraz całym kompletem jaki Państwo otrzymali przy zakupie, prosimy o przesłanie na nasz adres serwisowy podany na formularzu.
UWAGA: Jeśli towar został zakupiony przez firmę, prosimy aby podpis na formularzu gwarancyjnym złożony był przez upoważnioną do tego osobę (właściciel lub pełnomocnik firmy).
Prosimy również o załączenie do przesyłki kopii faktury zakupu. Oryginał faktury zakupu oraz oryginał dokumentu gwarancji prosimy zachować!
W przypadku braku odpowiednich załączników załączonych do przesyłki zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania procedury gwarancyjnej do czasu dosłania brakującej dokumentacji.
Formularz serwisowy - POBIERZ PLIK
Formularz zwrotu towaru - POBIERZ PLIK