Telefon: +48 739 259 300
Skype: technos.online
@ sklep: sklep@technos-online.pl
@ serwis: serwis@technos-online.pl
Telefon: +48 739 259 300
Skype: technos.online
@ sklep: sklep@technos-online.pl
@ serwis: serwis@technos-online.pl
Tu znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
1. Czy otrzymam Fakturę VAT 23% oraz pisemną gwarancję? Gdzie jest ona realizowana? Czy można odpłatnie przedłużyć gwarancję?
Każdy kupujący otrzymuje FV23% na pełną kwotę zakupu a także pisemną, 12-miesięczną gwarancję realizowaną w naszym serwisie na miejscu. W naszym profesjonalnym serwisie wykonujemy wszelkie wymagane działania oraz naprawy. Nie wymaga ona od Państwa wysyłki sprzętu za granicę, co wiąże się nie tylko z bardzo długim oczekiwaniem, ale i ewentualnymi kosztami.
Dodatkowo produkty objęte są gwarancją producenta, często dłuższą. Informacje o okresie gwarancyjnym znajdą Państwo wraz towarem (jeśli producent takowe dołącza do towaru).
Na ten moment nie oferujemy płatnego przedłużenia udzielanej przez nas gwarancji.
2. Czy wszystkie przesyłki są wysyłane z Polski? Jak długo trwa realizacja przesyłki? Jaki jest koszt przesyłki?
Wszystkie sprzedawane przez nas towary wysyłamy z naszego magazynu z Polski. Przygotowanie oraz realizacja wysyłki w większości przypadków zajmuje mniej niż 24 godziny od momentu zamówienia. Standardowo jest to 24-72 godzin. W przypadku gdyby termin ten miał ulec wydłużeniu nasz pracownik skontaktuje się z Państwem i poinformuje o dłuższym czasie realizacji.
Koszty przesyłki oraz formy dostawy:
Przesyłka kurierska DHL (przelew) - 15 PLN
Przesyłka kurierska DHL (pobranie) - 22 PLN
Przesyłka DHL Wieczór (18-22) - 17 PLN / 23 PLN (pobranie)
Przesyłka kurierska DHL do punktu - 12 PLN
Paczkomaty InPost - 11 PLN
Przesyłka kurierska zagraniczna - 60 PLN
3. Jakie są formy wysyłki towaru? Jak długo trwa dostawa mojego zamówienia? Czy jest możliwośc wysyłki towaru poprzez Pocztę Polską?
Na stałe współpracujemy z najlepszymi firmami kurierskimi - DHL, UPS oraz InPost. Wszystkie telefony wysyłane są przesyłką kurierską lub paczkomatem, a ich dostawa nie przekracza 24 godzin roboczych. Akcesoria wysyłamy zarówno poprzez DHL, jak i Paczkomaty Inpost. Ze względu na wartość towaru nie wysyłamy smartfonów poprzez InPost.
Nie współpracujemy z Pocztą Polską.
4. Czy istnieje możliwość zamówienia towaru za pobraniem? Czy istnieje możliwość zakupu na raty?
Jak najbardziej. Jako jedni z nielicznych zapewniamy Państwu możliwość zamówienia towaru za pobraniem (przesyłka kurierska pobraniowa, płatność gotówką przy odbiorze).
Istnieje możliwość płatności ratalnej. Raty obsługiwane są przez PayU. Wszelkie pytania dotyczące procedury ratalnej prosimy zadawać PayU.
Informacje - https://www.payu.pl/payu-raty-dla-Ciebie
5. Czy mogę odebrać towar osobiście? Czy jest możliwość płatności za towar gotówką przy odbiorze?
Odbiór osobisty jest możliwy po uprzednim potwierdzeniu gotowości zamówienia do odbioru.
http://technos-online.pl/kontakt-z-nami.html
Odbór jest możliwy wyłącznie po uprzednim dokonaniu zapłaty za niego przelewem. Dokładny adres odbioru podajemy po zakupie, a sam odbiór odbywa się o ustalonej z kupującym godzinie lub w danym przedziale godzin. Adres odbioru jest inny niż adres magazynu oraz adres rejestrowy. Nie ma możliwości zapłaty za towar przy odbiorze osobistym kartą płatniczą, nie przyjmujemy gotówki. Zamówienie należy opłacić przelewem przed jego odbiorem. Nie ma możliwości odbioru osobistego akcesoriów.
6. Jestem z Poznania. Czy jest możliwość przyjazdu i obejrzenia towaru, a późnej ewentualnego zakupu?
Nie ma możliwości oglądania, porównywania czy też testowania towaru przed zakupem. Dopiero po wykonaniu i opłaceniu zamówienia można odebrać towar.
7. Czy prowadzą Państwo również sklep stacjonarny, czy tylko sprzedaż internetową?
Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego, a jedynie sprzedaż internetową.
8. Czy wszystkie sprzedawane towary mają Państwo na stanie i wysyłają od ręki? Jak długo trwa wysyłka?
Większość sprzedawanych towarów mamy na stanie w naszym magazynie. Staramy się nie oferować towaru, którego nie mamy na stanie (chyba, że zaznaczono inaczej w danej ofercie i czas realizacji jest dłuższy lub dany towar jest dostepny na zamówienie).
Wysyłka realizowana jest w większości przypadków w ciągu 24h, rzadziej w ciągu 48-72h. W przypadku braku możliwości wysyłki w tym okresie, nasz pracownik skontaktuje się z Państwem i poinformuje o ewentualnych opóźnieniach.
9. Kiedy w Państwa ofercie znajdzie się dany produkt/model?
Zawsze staramy się, aby dana nowość pojawiła się w naszej ofercie jak najszybciej. Jednocześnie najpierw upewniamy się, iż dany produkt będzie dla Państwa w pełni funkcjonalny (oprogramowanie, łatwość obsługi itp.). Nie sprzedajemy danego modelu na zasadzie "byle jak najszybciej od premiery". Liczy się dla nas komfort użytkowania sprzętu przez naszych klientów i dopiero gdy jesteśmy go pewni rozpoczynamy sprzedaż danego towaru.
10. Czy w przypadku zakupu większej ilości sztuk otrzymam rabat?
Udzielamy dodatkowych rabatów przy zakupie powyżej 10 sztuk danego towaru. Zakup dwóch sztuk nie jest zakupem większej ilości.
11. Czy posiadają Państwo w sprzedaży folie ochronne, etui oraz szkła hartowane, również te same jak otrzymane przy zakupie jako gratis?
Na ten moment nie prowadzimy sprzedaży etui oraz folii ochronnych. Etui i folie dołączane do zamówienia jako gratis również nie podlegają osobnej sprzedaży.
12. Czy wszystkie sprzedawane przez Państwa produkty są nowe i oryginalne?
Wszystkie sprzedawane przez nas produkty są oryginalne oraz wolne od wad. Ponadto, jesteśmy firmą najdłużej sprzedającą produkty Xiaomi w Polsce. Tak więc mogą nam Państwo w pełni zaufać. Produkty Xiaomi sprzedajemy od 2013 roku. W zakresie importu oraz sprzedaży innych produktów na rynku działaliśmy o wiele wcześniej, zdobywając doświadczenie pozwalające obecnie na sprawną realizację Państwa zamówień i optymalizację procesu sprzedaży.
13. Czy podane ceny są cenami ostatecznymi? Czy muszę dopłacać do towaru kwotę ew. cła lub VAT?
Towar kupują Państwo w Polsce, nie dotyczą Państwa żadne opłaty dodatkowe, takie jak cło. Podane ceny są cenami ostatecznymi (brutto), zawierającymi podatek VAT.
14. Czy wszystkie sprzedawane przez Państwa towary są nowe?
Wszystkie sprzedawane przez nas towary są nowe i wolne od wad. Nie sprzedajemy używanych towarów i nie jesteśmy komisem.
15. Czy do smartfonów dołączane są przejściówki do gniazdek europejskich?
Tak, oczywiście, jeśli to wymagane, do każdego smartfonu otrzymują Państwo przejściówkę gratis.
16. Czy sprzedawane przez Państwa smartfony Xiaomi mają zainstalowane oprogramowanie MIUIPolska?
Nie. Jedynie w przypadku modeli, do których nie jest dostępne oprogramowanie Global instalujemy oprogramowanie Xiaomi.eu/MIUIPolska.
17. Czy odblokowanie bootloadera w smartfonach Xiaomi skutkuje utratą gwarancji?
Odblokowanie bootloadera w żadnym wypadku nie powoduje utraty gwarancji u nas, mogą Państwo bez przeszkód to wykonać.
18. Czy dokonują Państwo odblokowania bootloadera w smartfonach Xiaomi na życzenie?
Na ten moment wykonujemy odblokowanie oraz instalację oprogramowania Xiaomi.eu/MIUIPolska jedynie w przypadku modeli, do których nie jest dostępne oficjalne oprogramowanie Global. W przypadku pozostałych modeli instalujemy najnowsze oprogrwamowanie Global. Instalacja tego oprogramowania nie odblokouje bootloadera, odblokowanie należy wykonać we własnym zakresie.
19. Czy prowadzą Państwo serwis również dla sprzętu nie zakupionego u Państwa?
Nie serwisujemy sprzętu nie zakupionego u nas.
20. Czy prowadzą Państwo sprzedaż części zamiennych do sprzedawanych towarów?
Nie prowadzimy sprzedaży części zamiennych, a w przypadku naprawy odpłatnej towaru zakupionego u nas części są składową całkowitej sumy za wykonaną naprawę.
21. Czy mogę otrzymać rabat lub kupon rabatowy?
Jak najbardziej, jeśli spełniają Państwo warunki ptrzymania Kuponu. Informacje dotyczące kuponów rabatowych znajdą Państwo TUTAJ