FAQ       
Zadaj pytanie
Wyszukaj
Wyszukiwarka
Kontakt z nami

 

 

Nasz Telefon: +48 739 259 300

                       (Pn-pt 10:00-18:00)

 

 

@ sklep:  sklep@technos-online.pl

 

@ serwis: serwis@technos-online.pl

 

 

Nasz Skype: Technos.Online

 

 

 

TechnosOnlinePL

 

 

KOD QR

 

 

Nasz profil na Allegro

 

 

 

technos-online

 

Kod QR 

 

 

Opinie o nas

 

 

Sprawdź opinie o naszym sklepie.

 

 

MIUIPolska
Forum MIUIPolska

 

 

Wysyłka towaru

  

 

DHL

 

 

Paczkomaty InPost

 

 

Newsletter

Serwis

 

Każdemu z Państwa zapewniamy wsparcie techniczne w naszym wyspecjalizowanym serwisie.

Jako konsument mają Państwo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od jego otrzymania. W tym celu prosimy o pobranie formularza zwrotu dostępnego na dole strony.

 

Serwis obsługiwany jest wyłącznie mailowo pod adresem: serwis@technos-online.pl 

 

Szczegółowe informacje dotyczące procedury serwisowej oraz procedury zwrotu towaru:

 

W celu dostarczenia towaru do naszego serwisu oraz rozpoczęcia procedury serwisowej prosimy Państwa w pierwszej kolejności o pobranie oraz dokładne wypełnienie formularza serwisowego dostępnego do pobrania poniżej. Na formularzu znajdą Państwo również adres wysyłkowy.

Pragniemy zwrócić Państwa uwagę, iż adres wysyłkowy serwisu oraz adres zwrotu towaru są inne niż adres rejestrowy firmy, który znajdą Państwo na fakturze. Prosimy o nie wysyłanie przesyłek na adres rejestrowy, gdyż nie zostaną one podjęte!

Szczegółowe warunki udzielonej gwarancji znajdą Państwo w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do każdego towaru. Mają Państwo również pełne prawo zapoznania się z warunkami udzielanej gwarancji przed dokonaniem zakupu - w takim wypadku prosimy o kontakt mailowy.

Mają Państwo również prawo do odstąpienia od umowy oraz zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odbioru towaru, odbioru z Paczkomatu lub wydania przez kuriera.
 

Formularz serwisowy lub formularz zwrotu towaru, wraz z towarem oraz całym kompletem jaki Państwo otrzymali przy zakupie, prosimy o przesłanie na nasz adres serwisowy podany na formularzu.

 

UWAGA: Jeśli towar został zakupiony przez Państwa firmę, prosimy aby podpis na formularzu gwarancyjnym złożony był przez upoważnioną do tego osobę (właściciel lub pełnomocnik firmy).

Prosimy również o załączenie do przesyłki kopii dokumentu gwarancji. Oryginał faktury zakupu oraz oryginał dokumentu gwarancji prosimy zachować!

W przypadku braku odpowiednich załączników załączonych do przesyłki zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania procedury gwarancyjnej do czasu dosłania brakującej dokumentacji.

 

 

 

Formularze do pobrania:

 

Formularz serwisowy - POBIERZ PLIK

Formularz zwrotu towaru - POBIERZ PLIK

 

 

  • Dodaj link do:
  • wykop-pl
  • facebook.com
Facebook